Wanneer je dagelijks met mediamonitoring werkt, dan wil je er natuurlijk alles uit halen. Hoe formuleer je de beste zoekopdracht, hoe zet je je budget goed in en hoe ontvang je de relevantste items. In de bootcamp, die we samen met onze preferred partner PR-Dashboard organiseren, komt dit en veel andere onderwerpen aan bod.

Inhoud

Tijdens ons eerdere event op 22 september kregen we naast auteursrechtelijke vragen ook vragen over de inzet van mediamonitoring. Een mooi moment om tijdens dit nieuwe event even terug te kijken en vanuit daar verder te gaan. Met de expertise van PR-Dashboard en onze eigen specialisten hebben we de kans om de diepte in te gaan. We nemen je mee in het monitoringsproces, geven je handige tips en je krijgt de kans om te sparren met vakgenoten.

Inschrijven

Nieuwsgierig geworden? Het bootcamp wordt gehouden op 17 november tussen 10.00 en 13.00.  We eindigen met een gezamenlijke lunch. De locatie is in het midden van ht land, voor iedereen goed bereikbaar. Voor klanten van PR-Dashboard of Media Info Groep is dit bootcamp gratis, anders betaal je 50 euro.

Datum: 17 november
Tijd: 10.00 – 13.00
Locatie: Midden van het land (wordt later bekend gemaakt)
Kosten: Gratis voor abonnees van PR-Dashboard en Media Info Groep (anders 50 euro)
Inclusief: lunch

Bereid je voor en vul het aanmeldformulier zo volledig mogelijk in. Dan kom je in het juiste groepje en heb je het meeste voordeel van deze PR-Bootcamp Media monitoring doe je zo.