Issue management

Mogelijke issues vormen niet alleen een risico maar ook een kans voor bedrijven om zich positief te profileren. Met issue-onderzoek volg je relevante ontwikkelingen op de voet en kun je je als autoriteit onderscheiden.

claim thought leadership

 

Issue-onderzoek biedt de mogelijkheid om specifieke onderwerpen, gebeurtenissen of ontwikkelingen op de voet te volgen. Er kan hierbij gedacht worden aan onderwerpen waar een bedrijf nauw bij betrokken is of waarop het bedrijf zich in de toekomst wil toeleggen. Door de actuele ontwikkelingen omtrent een thema in de media te volgen, kan proactief gecommuniceerd of snel gereageerd worden. Op die manier kan een organisatie zich als autoriteit onderscheiden door gericht diens standpunten in de media naar voren te brengen, of eventuele misverstanden en onjuistheden in de berichtgeving recht te zetten.

Weten wat er over je geschreven wordt?
wij vertellen het je

Laat je gegevens achter om teruggebeld te worden. We doen je graag een aanbod dat aansluit bij jouw informatiebehoefte.

4 + 7 =