Sponsoring en product placement
Bij een sponsor- of product placementcampagne wil je natuurlijk precies kunnen rapporteren wat je exposure is geweest. Met logo detection en product placement detection kunnen we dat inzichtelijk maken.
Prominent in beeld?
Hoe lang en op welke wijze je logo of product in beeld komt tijdens een commercial in een reclameblok heb je als maker zelf in de hand. Maar bij sponsoring en product placement zijn er meer factoren die meewegen als je de exposure wilt meten.
Sponsoring
We weten dat sponsoring een effectieve manier is om je merk zichtbaar te maken. Maar hoe maak je de resultaten van een sponsorcampagne meetbaar? Media Info Groep zet logo detection in om jou te vertellen wanneer, waar en hoe lang jouw logo in beeld was en levert je de fragmenten voorzien van metadata.
Product placement
Met product placement detection krijg je inzicht in deze data.Met product placement monitoring kun je van gespecificeerde programma’s en kanalen op zowel televisie als YouTube inzicht krijgen in de performance van je product placement campagne.
Archief opbouwen
Je ontvangt van ons de fragmenten voorzien van metadata. Zo bouw je een waardvol archief op van jouw media-exposure.