Blijf continu op de hoogte van elke vermelding van jouw merk in print, online, radio, tv, podcasts en social media. Zo krijg je direct een volledig beeld, ontdek je trends en stuur je proactief op reputatie en impact.
Mediamonitoring is het systematisch volgen van nieuws, social media, radio, tv, podcasts en online platforms om te zien wat er over een organisatie, merk, branche of onderwerp wordt gezegd. Het geeft inzicht in reputatie, concurrentie, trends en communicatie-effectiviteit.
Media Info Groep monitort alle relevante Nederlandse media: van landelijke en regionale kranten tot vakbladen, radio, tv, podcasts, online nieuws (ook achter de betaalmuur) en social media zoals LinkedIn, X, Instagram en Facebook. Dankzij onze internationale partners hebben wij ook toegang tot de toonaangevende buitenlandse media.
Onze dekking en nauwkeurigheid hangen af van drie factoren: jouw zoekopdracht (de juiste zoek- en uitsluitingswoorden), onze uitgebreide bronnenlijst en de zorgvuldige filtering van resultaten. Media Info Groep combineert geavanceerde technologie met menselijke controle om ruis en irrelevante hits te voorkomen. We testen en optimaliseren ons systeem voortdurend. Zo zorgen we voor een betrouwbare en zo volledig mogelijke mediamonitoring.
De kosten voor mediamonitoring bij Media Info Groep zijn maatwerk. De prijs hangt af van de soorten media die je wilt laten monitoren (zoals print, online, radio, tv en social media). Uiteindelijk bepalen vooral het te verwachte aantal media-items op basis van de zoekvraag en het aantal gebruikers (kopieën) de totale prijs. Zo betaal je alleen voor wat je écht nodig hebt. Voor een gerichte prijsindicatie kun je vrijblijvend contact met ons opnemen.
Ervaar het zelf: vraag direct een demo aan!
Wij denken graag met je mee. Ontdek kosteloos wat media•web voor jouw organisatie kan doen.
Demo’s zijn altijd vrijblijvend
Binnen één werkdag reactie
Boek een demo