Publiciteit
Hoe presteren jouw persberichten? Wij brengen in kaart hoe je persbericht wordt opgepakt door de media en analyseren welke media nog meer kunnen bijdragen aan de mediapositie van je merk of organisatie.
effectief persberichten versturen
Media monitoring is bij uitstek geschikt om inzicht te krijgen in de resultaten van een campagne en deze te rapporteren aan de klant, maar het tracken en monitoren van persberichten biedt ook waardevolle aanknopingspunten om de communicatiestrategie aan te scherpen en mediarelaties te optimaliseren.
Zeker online kun je nog wel eens nieuwssites en blogs ontdekken die het persbericht niet hebben ontvangen, maar die jouw nieuws uit andere bronnen hebben overgenomen. Die kun je voortaan opnemen in je verzendlijst.
Bloggers en influencers
Ook kan het interessant zijn om te weten welke bloggers en influencers aandacht besteden aan het persbericht. Dat geeft je de mogelijkheid om de clicks te (laten) meten.
Media analyse
Met een kwalitatieve media analyse kunnen wij inzichtelijk maken welke media nog meer kunnen bijdragen aan de mediapositie van de organisatie.