Nu nog beter beeld van je printaandacht per onderwerp  

Voldoet een printartikel aan meerdere zoekopdrachten? Dan zie je het vanaf nu terug in alle relevante overzichten van je mediaresultaten, want voortaan kennen we er meerdere labels aan toe. Dit geeft je een beter totaalbeeld van je media-aandacht per onderwerp en stelt je in staat om betere vergelijkingen, analyses en rapporten te maken. 

Een printartikel kan vanuit verschillende invalshoeken interessant zijn: dat wil je dan ook terugzien in je mediaresultaten. Komt een publicatie in meerdere zoekopdrachten naar voren, dan hangen wij daar nu ook meerdere labels aan. Bij het maken van overzichten en analyses verschijnt het artikel dus onder alle relevante zoekopdrachten. Zo heb jij per onderwerp een compleet en evenwichtig beeld van alle media-aandacht.

Beter inzicht
Het verfijnen van je printresultaten per onderwerp komt de nauwkeurigheid van je rapporten en analyses ten goede, met meer inzicht en grip op de media als resultaat. Ook is een betere vergelijking mogelijk van je printresultaten en de aandacht die je met andere mediatypen genereerde – bij online media kenden we al meerdere labels per zoekresultaat toe. Op deze manier worden je data nog waardevoller!

Prijs blijft gelijk
Het toekennen van labels aan artikelen hoort bij je abonnement voor printmonitoring, het is inbegrepen in de artikelprijs – net als het gebruik van ons webportal Mediaweb. Uiteraard betaal je maar één keer voor een printartikel, hoeveel labels het ook krijgt en in hoeveel zoekopdrachten het ook verschijnt.

Andere vragen? Laat het ons weten!
Meer weten over het toekennen van labels? Of kunnen we onze service op een andere manier verder verbeteren? Neem contact met ons op via 036-548 11 48 of sales@mediainfogroep.nl.

Deel in je netwerk: