Op dinsdag 8 februari kreeg media·web een nieuwe update. Een aantal belangrijke zaken op het gebied van pr-waarde en sentimentherkenning is verbeterd. We nemen je graag mee in deze verbeteringen. 

Nieuwe filteroptie:

  • Geselecteerd voor rubriek: Met dit filter zie je welke artikelen klaarstaan voor de komende nieuwsbriefeditie in een bepaalde rubriek;
  • Verzonden met nieuwsbrief: Welke artikelen zijn al eerder verzonden met de nieuwsbrief;
  • Provincie: Filter op distributieprovincie. Dit geldt uiteraard alleen voor printmedia.

Sentiment & pr-waarde:

  • Je ziet nu de automatisch gegenereerde pr-waarde bij print, web , RTV en, indien mogelijk, Twitter;
  • Wanneer je sentiment of pr-waarde zelf aanpast, dan kun je deze met het Ongedaan-maken-knopje terugzetten naar de oorspronkelijke waarde;
  • Automatische sentimentherkenning is toegevoegd aan RTV. Hierdoor kunnen we ook pr-waarde voor RTV berekenen.

Beheer:

  • Een log bij elk media-item van alle wijzigingen op het item en door wie deze zijn gedaan.Bijvoorbeeld als er een label wordt toegekend of de pr-waarde wordt aangepast;
  • Excel export van: labels, zoekopdrachten en aangekochte items;
  • Zoeken in lijst met actuele bronnen;
  • Suggestieknop voor betere bereikcijfes of nieuwe bronnen toegevoegd;
  • Bij zoekopdrachten worden standaard de actieve zoekopdrachten getoond. Door middel van een vinkje kun je de oude ook terugvinden.