Op dinsdag 8 februari kreeg media·web een nieuwe update. Een aantal belangrijke zaken op het gebied van pr-waarde en sentimentherkenning is verbeterd. We nemen je graag mee in deze verbeteringen.
Nieuwe filteroptie:
- Geselecteerd voor rubriek: Met dit filter zie je welke artikelen klaarstaan voor de komende nieuwsbriefeditie in een bepaalde rubriek;
- Verzonden met nieuwsbrief: Welke artikelen zijn al eerder verzonden met de nieuwsbrief;
- Provincie: Filter op distributieprovincie. Dit geldt uiteraard alleen voor printmedia.
Sentiment & pr-waarde:
- Je ziet nu de automatisch gegenereerde pr-waarde bij print, web , RTV en, indien mogelijk, Twitter;
- Wanneer je sentiment of pr-waarde zelf aanpast, dan kun je deze met het Ongedaan-maken-knopje terugzetten naar de oorspronkelijke waarde;
- Automatische sentimentherkenning is toegevoegd aan RTV. Hierdoor kunnen we ook pr-waarde voor RTV berekenen.
Beheer:
- Een log bij elk media-item van alle wijzigingen op het item en door wie deze zijn gedaan.Bijvoorbeeld als er een label wordt toegekend of de pr-waarde wordt aangepast;
- Excel export van: labels, zoekopdrachten en aangekochte items;
- Zoeken in lijst met actuele bronnen;
- Suggestieknop voor betere bereikcijfes of nieuwe bronnen toegevoegd;
- Bij zoekopdrachten worden standaard de actieve zoekopdrachten getoond. Door middel van een vinkje kun je de oude ook terugvinden.